ARCHIWUM

niedziela, 17 lipca 2016

od nowa

Cześć,
Postanowiłam stworzyć blog z nadzieją, że znajdę osoby, które zrozumieją mnie i moje problemy. Jestem nastolatką i jeszcze nie spotkałam osoby, która akceptowałaby mnie i wszystko wokół mnie.

Na ogół jestem bardzo skrytą osobą, nieśmiałą. Chyba nie znam takiej drugiej jak ja, he.
Słysząc śmiech czy szept zawsze w mojej głowie rodzi się myśl, że to o mnie. Czuję każdy wzrok zwrócony w moją stronę. Jestem wrażliwą dziewczyną, która jest po prostu pizdą życiową. Nic mi nie wychodzi, nad wszystkim płacze. Czasami wydaję mi się, że mam depresje.

Nie mam przyjaciół i nie szukam jakoś.
Nie powiem, czasami jest trudno. Co dwa tygodnie borykam się z nadmierną(?) samotnością. Płaczę, okaleczam się. Jest mi po prostu smutno, że nie mam się z kim pośmiać itd.
Czuję jak moje serce coraz bardziej rozbija się na kawałki. Nie mam ochoty wstawać rano, żyć, jeść.


Ogólnie jest super, a u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz